Friday, April 9, 2010

LangKahan perTama


Hari ni tergerak ati ku utk membuat blog.. selama ni x minat pon nak wat mcm ni..
Tp, oleh kerana aku merasakan yang ada nyer blog mcm ni dapat sedikit sebanyak membantu aku utk mempromosikan segala gambar-gambar yang telah aku shoot slame ni dan merasekan dgn adernyer blog ni gak dapat menjadikan aku terkenal(hihihi).. huh... mane la tau ade peminat yg berminat ngn gambar-gambar aku nanti.. hihii..

Terlebih dahulu biar aku memperkenalkan diri aku yg ringkas tetapi penuh ngn perasaan.. (kiki.. walaupon korang leh cek kat profile, tp sesaje je ni.. test..)

nama samaran: IZ-----kamikawan
status: still single but complicated ( ade 2 Makwe) kikiki..
Hobi: seperti Yg korang tau.. (photografy)

gadjet: nikon d3000 n d90(coming soon) huhu... -->merupakan brg yg plg aku sayang.. ni la awek aku yg petame... awek aku pon x syg mcm aku syg menatang ni..(hahaha)
name camera: yang petame- kam mie..
yang kedua-.....(masih mencari)
kerjaye: student & photographer
asal: 'asal dari kampung' (BP johor)

tu je kot aku rase yg korang nak tau.. kalo ader pape yg korang nak tau. just leave the comment k... tanyer la ape nak tanyer..

4 comments:

  1. selamat dtg ke dunia blogger!
    :)))

    ReplyDelete
  2. masih tgh explore lagi.. hihihi...

    ReplyDelete
  3. selamat dtg ke blogger. abg iz ade flickr?

    ReplyDelete
  4. lom buat lagi la ara.. x de mase nak buat lagi.. dah ade blog ni pon kene layan je.. kene update.. payah nak jage.. tgk la nanti2...

    ReplyDelete